تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمبود تعرفه در برخی از روستاهای استان به دلیل استقبال پرشور مردم

دبیر ستاد انتخابات استان یزد از کمبود تعرفه در برخی از روستاهای استان به دلیل حضور پرشور مردم در انتخابات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، دبیر ستاد انتخابات استان یزد با اشاره به روند برگزاری انتخابات در استان یزد گفت: آخرین آماری که از سامانه انتخابات اخذ شده است بالاترین مشارکت را تا این ساعت داشتیم که تاکنون برای 200 هزار نفر تعرفه استفاده شده است. استقبال پرشور مردم در برخی از روستاها باعث شده است با کمبود تعرفه مواجه شویم که تعرفه ها ارسال شده است.

محمد محامدی افزود: امیدواریم مشارکت مردم همچنان پرشور ادامه داشته باشد و بتوانیم حضور حداکثری مردم را داشته باشیم. کسانی که می خواهند در روستاها رای دهند باید در این روستاها سکونت داشته باشند یا افرادی که دارای اموال غیرمنقولی در آن جا داشته باشند.

وی تاکید کرد: تا صبح امروز که آخرین مهلت انصراف نامزدها بوده است نهایتا 468 نفر انصراف داده اند. در شمارش آرا دقت زیادی وجود دارد و این دقت به صورتی است که اگر کد نامزدها نیز نوشته نشود آرا به مجموع آرای کاندیدای مورد نظر اضافه خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمبود تعرفه در برخی از روستاهای استان به دلیل استقبال پرشور مردم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..