تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تخلفات انتخاباتی رصد می شود

دبیر ستاد انتخابات استان:

دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: انتخابات در سطح استان با آرامش کامل در حال برگزاری است و هرگونه تخلفات انتخاباتی رصد می شود.

تخلفات انتخاباتی رصد می شودبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما اردبیل/ دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: انتخابات در سطح استان با آرامش کامل در حال برگزاری است و هرگونه تخلفات انتخاباتی رصد می شود.

ماریا موسوی در گفتگو  با خبرنگاران گفت: رعایت نظم و انضباط را در انتخابات ضروری خواند و گفت: همه واجدین شرایط با ارایه شناسنامه می توانند رای خود را به صندوق بیاندازند و ارایه کارت ملی الزامی نیست اما لازم است رای دهندگان شماره کد ملی را حفظ باشند. 

دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل همچنین از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلفات فرمانداری ها را در جریان بگذارند.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اردبیل، از  مردم خواست در اولین فرصت برای شرکت در انتخابات به شعب اخذ رای مراجعه و حتی الامکان  از موکول کردن رای دادن خود به ساعات پایانی رای گیری صرف نظر کنند./




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تخلفات انتخاباتی رصد می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..