تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتخابات جشن بالندگی، بلوغ و تکلیف دوباره برای مردم و انقلاب است

حجت الاسلام و المسلمین سید وحید معتمدی مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: امسال مزین به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و در آستانه انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی اسنپت و از نظرات اساتید در جلسه هم اندیشی با موضوع مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح بهره‌مند شدیم.

وی افزود: این انقلاب روز به روز بالنده‌تر می‌شود و هر انتخابات، جشن بالندگی، بلوغ و تکلیف دوباره برای مردم و انقلاب است لذا دعوت همه اساتید که از الگوهای تاثیرگذار جامعه و به ویژه نسل جوان دانشجوست برای شرکت حداکثری در انتخابات و توجه به انتخاب اصلح را در دستورکار قرار دادیم.

حجت الاسلام و المسلمین سید وحید معتمدی، شاخص‌های اصلح از دیدگاه مقام معظم رهبری را از دیگر موضوعات مطرح شده در نشست هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه عنوان کرد و افزود: فضای دانشگاه‌های متاثر از اساتید است که امیدواریم اساتید نیز با حضور حداکثری و تشویق دانشجویان به مشارکت شاهد جریانات سازنده در جامعه باشند.

وی در پایان گفت: دانشجویان و نسل جوان سهم عظیمی در سازندگی کشور دارند که امیدواریم با انتخاب اصلح بتوانند در جامعه نقش آفرینی کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتخابات جشن بالندگی، بلوغ و تکلیف دوباره برای مردم و انقلاب است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..