تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قرارداد اکران فیلم مهران مدیری بسته شد/ حال و هوای انتخاباتی سینماگران


موافقت شورای پروانه ساخت با دو فیلمنامه
 
فیلمنامه‌های «آرش و گوی جادویی» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی حسن پورقلی‌زاده در ژانر انیمیشن کودک و فیلم سینمایی «همین چند روز» به تهیه‌کنندگی حجت‌الله سیفی، کارگردانی و نویسندگی وحید قاضی میرسعید در ژانر اجتماعی موافقت شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.  


 
قرارداد اکران سه فیلم بسته شد


غلامرضا فرجی، سخنگوی شورای صنفی نمایش در خصوص مصوبات این هفته شورا گفت: قرارداد فیلم «کارگر ساده نیازمندیم» به کارگردانی منوچهر هادی بعد از فیلم «برادرم خسرو» در گروه کوروش ثبت شد.
 
وی ادامه داد: قرارداد فیلم «رگ خواب» به کارگردانی حمید نعمت‌الله در گروه استقلال پس از فیلم «ویلایی‌ها» ثبت شد. همچنین  قرارداد اکران فیلم ساعت «پنج عصر» به کارگردانی مهران مدیری در گروه قدس بعد از فیلم «نهنگ عنبر» ثبت شد.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از بنیاد سینمایی فارابی بازدید کرد
 
سید رضا صالحی‌امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در بازدید از بنیاد فارابی گفت: فارابی در طول سال‌های انقلاب اسلامی به یک نهاد فرهنگی موثر تبدیل شده است و این سرمایه بزرگی محسوب می‌شود. تدوین برنامه‌ای راهبردی ذیل چشم انداز این بنیاد در حال حاضر ضروری است.  
 
ثبت سیصد و سی و دو فیلمنامه در جشنواره بین المللی کودک و نوجوان
 
مسابقه فیلمنامه نویسی بلند سینمایی جشنواره کودکان و نوجوانان با ثبت 332 اثر در دو گروه «حرفه‌ای» و «اندیشه‌های نو» و در دو بخش تألیفی و اقتباسی در مقایسه با مسابقه‌‌های فیلمنامه‌نویسی در جشنواره‌های داخلی بی‌سابقه و غیرقابل قیاس است.

نهنگ عنبر دو با استقبال مردم در مگامال افتتاح شد
 
فیلم سینمایی «نهنگ عنبر سلکشن رویا» به کارگردانی سامان مقدم در پردیس سینمایی مگامال با حضور اهالی رسانه، عوامل فیلم و مردم به نمایش درآمد.

حال و هوای انتخاباتی سینماگران


این هفته سینماگران بسیاری مردم را تشویق به حضور در انتخابات ریاست جمهوری کردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قرارداد اکران فیلم مهران مدیری بسته شد/ حال و هوای انتخاباتی سینماگران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..