تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر ارشاد: انتخابات سال 76 در حال تکرار است

کد خبر: ۵۳۴۵۸۴

۱۵۲۴  بازدید

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه قطعا امروز شاهد جهش در آرای مردم خواهیم بود، گفت: احساسم این است که سال ۷۶ در حال تکرار است.

خبرگزاری ایلنا: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه قطعا امروز شاهد جهش در آرای مردم خواهیم بود، گفت: احساسم این است که سال ۷۶ در حال تکرار است.

سیدرضا صالحی امیری، در حاشیه حضور خود در حسینیه جماران در مورد حضور مردم در انتخابات گفت: بنده پیش‌بینی یک جهش را در رای مردم در انتخابات داشتم و احساسم این است که سال ۷۶ در حال تکرار است.

او با تشکر از اصحاب رسانه گفت: انصافا اصحاب رسانه گمنام هستند و تلاش خوبی را برای پوشش اخبار انتخابات انجام داده‌اند و از همین جا به همه آنها ابراز ارادت و خسته نباشید دارم.

او  ادامه داد: اصحاب رسانه حلقه واسط بین دولت و مردم هستند. یکی از عوامل اصلی در جهش آرای مردم حضور پررنگ رسانه‌ها است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به اولویت‌های دولت اشاره کرد و گفت: دولت سه اولویت اساسی را دارد، اقتصاد و معیشت نخستین اولویت دولت است و همچنین توسعه زیرساخت ها که مردم با توجه به آنها بتوانند مشکلات خود را برطرف کنند نیز دومین اولویت دولت است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطر نشان کرد: توسعه اجتماعی و اخلاقی سومین اولویت دولت است همچنین مسایل اجتماعی جامعه جدی است و خوشبختانه دولت نیز به این مسایل توجه دارد. آقای روحانی نیز اولویت تعامل با کشورهای خارجی را از دیگر برنامه‌های خود برای دولت دوازدهم دارد و در یکی از شهرستان ها عنوان کردند که امیدوارم همه تحریم ها با همت دولت در همه حوزه ها لغو شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر ارشاد: انتخابات سال 76 در حال تکرار است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..