تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور پرشور مردم شهرکرد در انتخابات + تصاویر

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور، از ساعت ۸ صبح امروز جمعه ۲۹ اردیبهشت ۹۶ در نقاط مختلف شهری و روستایی استان چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است.

در زیر تصاویری از حضور پر شور مردم شهرکرد مرکز استان برای شرکت در این دوره از انتخابات را مشاهده می‌کنید:

تصاویری از حضور پرشور مردم شهرکرد در انتخابات  تصاویری از حضور پرشور مردم شهرکرد در انتخابات  تصاویری از حضور پرشور مردم شهرکرد در انتخابات  تصاویری از حضور پرشور مردم شهرکرد در انتخابات   تصاویری از حضور پرشور مردم شهرکرد در انتخابات تصاویری از حضور پرشور مردم شهرکرد در انتخابات

این رأِی گیری بر اساس قانون از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ امروز به مدت ۱۰ ساعت انجام می‌گیرد و در صورت حضور رأی دهندگان در شعب محل اخذ رأی، تا ساعت ۲۴ نیز می‌تواند از سوی ستاد انتخابات کشور و استان تمدید شود.

انتهای پیام/خ  




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور پرشور مردم شهرکرد در انتخابات + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..