تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حدود ۷۰ درصد جمعیت گلستان، حائز شرکت در انتخابات هستند

ساعت: 12:09 منتشر شده در مورخ: 1396/02/29 شناسه خبر: 1109238

مدیر کل ثبت احوال استان گلستان با بیان این مطلب که حدود 70 درصد جمعیت استان گلستان واجد شرایط رای دادن هستند افزود: از 26 اردبیهشت به تمامی شهرستان ها دستور دادیم که بدون نوبت به صدور شناسنامه ها رسیدگی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "حسن وفایی" مدیر کل ثبت احوال استان گلستان،  پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در ستاد مرکزی انتخابات استان گلستان گفت: حدود 70 درصد جمعیت استان واجد شرایط برای رای دادن هستند و تعداد مردها در استان گلستان بیشتر از خانم‎ها است.

وی در پاسخ به این سوال که چه میزان شناسنامه المثتی در گرگان صادر شده است، افزود: یک هزار و 500 شناسنامه المثنی از 26 اردیبهشت ماه در کل استان گلستان صادر شده است،

مدیر کل ثبت احوال استان گلستان تصریح کرد: حدود 70 درصد جمعیت استان واجد شرایط برای رای دادن هستند که تعداد مردها در استان گلستان بیشتر از خانم‎ها است.

"وفایی" در ادامه گفت گو با خبرنگاران ضمن بیان این موضوع که برای صدور شناسنامه‎های المثنی یک ماه افراد متقاضی در صف انتظار می‎ماندند، اظهار کرد: از 26 اردیبهشت ماه دستور دادیم که بدون نوبت به صدور شناسنامه‎ها رسیدگی شود تا مردم برای رای دادند مشکلی نداشته باشند.

وی گفت: همه شناسنامه‎ها به جزء دو شهر گرگان و گنبد کاووس، سایر متقاضیان شهر های استان ، شناسنامه های خود را تحویل گرفتند.

مدیر کل ثبت احوال استان گلستان در پایان خاطر نشان کرد: افرادی واجد شرایط که به هر دلیلی کارت ملی و شناسنامه به همراه نداشته باشند، میتوانند به صورت تلفنی مشخصات خود را به شعب اخذ رای اعلام نمایند تا در انتخابات رای شرکت نمایند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حدود ۷۰ درصد جمعیت گلستان، حائز شرکت در انتخابات هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..