تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کسب مدال طلا توسط تکواندوکار آذربایجان شرقی

به گزارش روز جمعه روابط عمومی فدراسیون تکواندو کشورمان، مهدی یوسفی تکواندوکار وزن 63- کیلوگرم کشورمان برای کسب نشان زرین این رقابت‌ها، ابتدا «مبارک الشریف» از عربستان را 25 بر 5 شکست داد، سپس به مصاف «فرهاد کاورات» نماینده ترکیه دارنده مدال برنز قهرمانی جهان 2016 رفت و با نتیجه 11 بر 8 پیروز شد.
وی در مرحله نیمه نهایی رو در روی «محمد آسفور» تکواندوکار اردنی 29 بر 17 برد و به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کرد.
یوسفی در فینال این رقابت‌ها در دیداری حساس و با شکست مقتدرانه «علیمژان سریکبایف» نماینده قزاق (27 بر 7 ) صاحب خوشرنگ‌ترین مدال این رقابت‌ها شد.
چهارمین دوره بازِی‌های همبستگی کشورهای اسلامی با حضور 166 تکواندوکار از 23 کشور در سالن ورزشی 'باکو' آذربایجان برگزار شد.
خبرنگار: آب بسته** انتشار دهنده:محمد رستگار
9853/6183

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کسب مدال طلا توسط تکواندوکار آذربایجان شرقی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..