تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تدابیر دانشگاه تهران برای ارزیابی اخلاق حرفه‌ای

تدابیر دانشگاه تهران برای ارزیابی اخلاق حرفه‌ایبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، دکتر علی جعفریان با بیان این مطلب اظهار کرد: راهنمای رفتار حرفه­ ای، که مشابه آن برای رشته‌های پرستاری ، مامایی و توانبخشی، داروسازی و دندانپزشکی نیز تهیه شده است، در دانشگاه علوم پزشکی تهران وجود دارد و به عنوان راهنمای رسمی به دانشجویانی که وارد دانشکده­ ها می ­شوند ارائه می‌شود.  
 
وی ادامه داد: مرتبا در زمینه آموزش و ارزشیابی راهنماهای رفتار حرفه­‌ای فعالیت می‌شود و تا مهر 96  ارزیابی این مساله که آیا اخلاق حرفه‌ای مانند سایر آموزش­‌هایی که در دانشگاه علوم پزشکی تهران داده می‌شود رعایت می­ شود یا خیر عملیاتی خواهد شد.
 
رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: در زمینه آموزش مجازی نیز به عنوان یکی از ماموریت های دانشگاه در طرح تحول آموزش، اولین دانشکده مجازی در دانشگاه علوم پزشکی تهران راه اندازی شده است.
 
جعفریان با اشاره به آموزش­‌های الکترونیک دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: با پیگیری هایی که انجام شده سند آموزش مجازی که شیوه نامه ای است برای نحوه مجازی سازی در آموزش­‌های رایج تهیه شده است.
 

وی ادامه داد: دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز زیرساخت های خود را ارتقاء داده و دو استودیو صوتی و یک استودیوی تصویری ایجاد کرده که اواخر سال گذشته افتتاح شده و برای تولید محتوای مجازی در حال فعالیت است.

منبع: ایسنا

 

انتهای پیام/





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تدابیر دانشگاه تهران برای ارزیابی اخلاق حرفه‌ای»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..