تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اظهارات محسن رضایی پس از رای دادن

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شور و نشاط مردم در انتخابات از ابتدای صبح بسیار خوب است و حضور پرشور مردم در انتخابات قابل تقدیر است.

آفتاب‌‌نیوز :

محسن رضایی پس از انداختن رای خود در صندوق در مسجد امام حسن عسکری(ع) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این دوره مردم امکان استفاده از فضای مجازی را داشتند که با توجه به اینکه امکان کنترل کامل فضای مجازی وجود نداشت، شاهد تخریب هایی بودیم.

رضایی خاطرنشان کرد: امید است در جامعه ایرانی شاهد استوار بودن اخلاق و اخلاق مداری باشیم؛ چرا که کمرنگ شدن اخلاق موجب افزایش آسیب‌های اجتماعی می شود.

وی شرکت در انتخابات را  آری به نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: رأی دادن مردم هم رأی به خودشان به عنوان تصمیم گیرنده اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران است و هم رأی به نظام، ایران و رهبری است.

به گزارش ایسنا، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان با بیان اینکه در انتخابات شرکت می‌کنیم تا جامعه ایران را به رشد و انقلاب را به آرمان‌های خود برسانیم، عنوان کرد: مردم با شرکت در انتخابات پیام مردم‌سالاری دینی را به جهان می‌دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اظهارات محسن رضایی پس از رای دادن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..