تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استخدام کارشناس بازاریابی رشته(هنر،گرافیک)در اصفهان

شرکت بازرگانی کوثر صنعت اسپادانا، در نظر دارد برای تکمیل نیروی انسانی خود از متقاضیان متعهد، با مهارت و انگیزه بالا در شهر اصفهان دعوت به همکاری نماید.

عنوان شغلی تحصیلات شرایط احراز کارشناس بازاریابی لیسانس -فوق لیسانس هنر یا گرافیک آشنایی با مهارت های تبلیغات تسلط کامل به نرم افزارهای طراحی و ساخت کلیپ آشنایی به شبکه های اجتماعی تسلط کامل به صفحات وب دارای روابط عمومی بالا، خلاق و ایده پرداز دارای حداقل ۳ سال سابقه

متقاضیان می‌توانند جهت تکمیل رزومه به لینک زیر وارد شده و در قسمت ارتباط با ما فرم استخدام مراجعه نمایند. بعد از ثبت رزومه خود در سایت شرکت پیامی از سامانه پیامک شرکت به عنوان تشکر جهت ثبت اطلاعات آنان ارسال می گردد.

     جهت تکمیل فرم استخدام اینجا کلیک کنید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استخدام کارشناس بازاریابی رشته(هنر،گرافیک)در اصفهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..