تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فراخوان تظاهرات کفن‌پوشان در شب محاکمه آیت‌الله عیسی قاسم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ائتلاف 14 فوریه بحرین در بیانیه‌ای از مردم این کشور خواست تا امروز جمعه به نشانه یاری آیت‌الله عیسی قاسم با شعار «جمعة فدائیون لن نرکع» (جمعه فدائی‌ها هرگز به زانو درنمی‌آییم) تظاهرات برگزار کنند.

این ائتلاف همچنین از مردم بحرین خواست تا یکشنبه شب در شب محاکمه آیت‌الله عیسی قاسم به نشانه اعلام دفاع از آیت‌الله تا پای جان کفن‌پوش به خیابان‌ها بیایند و حماسه بزرگی خلق کنند.

همچنین تظاهرات‌هایی برای حمایت از آیت‌الله عیسی قاسم در شهرک البلاد القدیم، أبوصیبع، الشاخوره، الجفیر و المعامیر برگزار شد.

در منطقه محاصره شده الدراز نیز تحصن مردم در مقابل منزل آیت‌الله عیسی قاسم در میدان الفداء همچنان ادامه دارد.

دادگاه بحرین قرار است روز 31 اردیبهشت حکم آیت‌الله به اتهام واهی پولشویی را قرائت کند.

دادگاه بحرین پیشتر قرار بود روز 17 اردیبهشت این حکم را قرائت کند اما تحت فشار افکار عمومی و هشدار علمای بحرین قرائت این حکم را به روز 31 اردیبهشت موکول کرد.

انتهای پیام/ص

 

 

http://fna.ir/E7R1IS اخبار مرتبط گفت‌وگوی تلفنی امیر قطر با پادشاه بحرین96/02/27 - 18:48محاکمه مجدد «نبیل رجب» در دادگاه بحرین96/02/26 - 16:30تداوم تظاهرات در بحرین به نشانه همبستگی با زندانیان سیاسی و آیت‌الله عیسی قاسم96/02/24 - 14:13تجمع اعتراض‌آمیز علیه سفر پادشاه بحرین به لندن96/02/24 - 09:05 نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فراخوان تظاهرات کفن‌پوشان در شب محاکمه آیت‌الله عیسی قاسم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..