تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سفیر ایران در باکو: ورزشکاران در کنسولگری رای خود را به صندوق می اندازند

سفیر ایران در باکو :ورزشکاران در کنسولگری رای خود را به صندوق می اندازندبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ جواد جهانگیر زاده افزود: یک صندوق برای ایرانیان مقیم مسافران و ورزشکاران در باکو و یک صندوق در جمهوری خودمختار نخجوان برای هموطنان مقیم کشورمان تعریف شده است .

نماینده ایران در باکو اضافه کرد: که صندوق ورزشکاران ایران که برای حضور در بازی های کشورهای اسلامی در باکو بسر می برند در ساختمان سفارت (سرکنسولگری)مستقر است جهانگیرزاده گفت بر این اساس کاروان ورزشی ایران در کنار سایر هموطنانم در باکو رای خود را در این مکان به صندوق می اندازند.

وی گفت: هماهنگی های لازم برای برای انتقال ورزشکاران از دهکده بازی ها به این ساختمان فراهم شده است.

ساعت 8 صبح امروز؛ جمعه ۲۹ اردیبهشت با دستور وزیر کشور فرآیند اخذ رای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دروه شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور و مکان‌های تعیین شده در خارج از کشور آغاز می‌شود.

بیش از ۶۳ هزار شعبه و ۲۰۰ میلیون تعرفه رای برای برگزاری این انتخابات آماده شده است.
همچنین ۱۶۰ هزار نیروی نظامی و انتظامی مسئولیت تامین امنیت انتخابات را برعهده دارند.

حدود یک و نیم میلیون نفر عوامل اجرایی و نظارتی و هفتاد هزار بازرس نیز برای برگزاری انتخابات مهیا شده‌اند.

انتخابات ریاست جمهوری علاوه بر ایران در ۱۰۲ کشور و ۱۳۲ نمایندگی ایران در خارج از کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سفیر ایران در باکو: ورزشکاران در کنسولگری رای خود را به صندوق می اندازند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..