تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کار کودکان در کارخانه‌ها در دهه 1910 +تصاویر

کار کودکان در کارخانه‌ها در دهه 1910به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ لوئیس هاین یک عکاس ،جامعه شناس و معلم اهل ایالات متحده آمریکا بود که معلمی را رها کرد و در سال 1908 به عنوان عکاس کمیته ملی کار کودکان انتخاب شد. وی برای عکاسی مجبور بود به صورت پنهانی عکاسی کند. 

در زمان های دور کودکان نباید کار می کردند اما با این حال حدود 1٫7 میلیون بچه در کارخانه‌ها مشغول کار بودند و این عکاس دائما با تغییر چهره وارد کارخانه ها و معادن می شد و از آنها در حالت کار کردن در کارخانه پنبه عکس می گرفت.

هاین به خاطر شغل خطرناکی که انتخاب کرده بود بیشتر اوقات از سوی انتظامات کارخانه ها، معادن یا سرکارگران تهدید می شد با این حال به کارش ادامه می داد.

 وی برای اینکه شناسایی نشود در لباس های مختلفی اعم از لباس یک بازرس آتش نشان، فروشنده کتاب، عکاس صنعتی، فروشنده کارت پستال و ... ظاهر می شد.

در ادامه با ما همراه باشید تا تصاویر که وی از کودکان کار گرفته است را مشاهده نمایید.

کار کودکان در کارخانه‌ها در دهه 1910 کار کودکان در کارخانه‌ها در دهه 1910 کار کودکان در کارخانه‌ها در دهه 1910 کار کودکان در کارخانه‌ها در دهه 1910 کار کودکان در کارخانه‌ها در دهه 1910 کار کودکان در کارخانه‌ها در دهه 1910 کار کودکان در کارخانه‌ها در دهه 1910 کار کودکان در کارخانه‌ها در دهه 1910 کار کودکان در کارخانه‌ها در دهه 1910 کار کودکان در کارخانه‌ها در دهه 1910 کار کودکان در کارخانه‌ها در دهه 1910 کار کودکان در کارخانه‌ها در دهه 1910

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کار کودکان در کارخانه‌ها در دهه 1910 +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..