تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با وسایل دور ریختنی چه بسازیم؟

کد خبر: ۵۲۴۸۲۳

۶۸  بازدید

یکی از تفریحات لذت بخش آخر هفته ها ساخت کاردستی با وسایل دور ریختنی می باشد که پیش تر نمونه های مختلف ساخت کاردستی با وسایل دور ریختنی برای فضاهای مختلف را به شما معرفی کرده ایم.

وب سایت چیدانه: یکی از تفریحات لذت بخش آخر هفته ها ساخت کاردستی با وسایل دور ریختنی می باشد که پیش تر نمونه های مختلف ساخت کاردستی با وسایل دور ریختنی برای فضاهای مختلف را به شما معرفی کرده ایم. اما امروز که تقریبا به نیمه ی بهار نزدیک می شویم و بازار رسیدگی به باغ و باغچه ها داغ است می خواهیم به شما تزیین باغ و باغچه با وسایل دور ریختنی را آموزش دهیم پس با ما همراه باشید.

ساخت گلدان تزینی با گلدان شکسته

با وسایل دور ریختنی چه بسازیم؟

سری به باغچه ی خود بزنید اگر در فضای باغچه تان گلدان شکسته دارید بهتر است دست به کار شوید و همانند تصویر یک گلدان تزیینی با بقایا و وسایل دور ریختنی بسازید. توجه داشته باشید که در ساخت چنین گلدانی حتما از خلاقیت خود استفاده کنید و شخصیت جذابی به گلدانتان ببخشید و یک گلدان دکوری بامزه برای دکوراسیون خود بسازید.


ساخت نشانگر با چوب پنبه دور ریختنی

با وسایل دور ریختنی چه بسازیم؟

یکی دیگر از پرکاربردترین کاردستی ها با وسایل دور ریختنی ساخت نشانگر برای گلدان ها می باشد این نشانگر به شما در شناسایی گلدان ها کمک می کند. حتی می توانید این نشانگر را بزرگتر بسازید و جزییات نگهداری ویا سمپاشی شدن گیاه را روی آن بنویسید و همیشه گیاهان با طروات داشته باشید. برای این کار می توانید از یک سیخ چوبی کمی چسب و یک چوب پنبه، مقوا مقاوم و یا لوازمی این چنینی استفاده کنید.


ساخت گلدان با لوله های کاغذی

با وسایل دور ریختنی چه بسازیم؟

این ایده یکی از ایده های بسیار پر طرفدار برای گیاهانی با ریشه های عمودی است. برای این منظور می توانید از لول های دستمال کاغذی به عنوان گلدان استفاده کنید و اطراف آن را با کاغذ روغنی و یا کاغذهای رنگی مقاوم همانند تصویر بپیچید. توجه داشته باشید که در حین آبیاری گیاه آب به سطح زیرین گیاه نفوذ نکند و کاغذ آن را از بین نبرد.


ساخت گلدان با پوست تخم مرغ

با وسایل دور ریختنی چه بسازیم؟

پوست تخم مرغ به تنهایی به عنوان یک کود طبیعی برای گیاهان عمل می کند و کمک شایانی به رشد آن ها می کند. شما می توانید همانند تصویر بذر هایی کوچک عدس، لوبیا، گندم و... را در پوست تخم مرغ بکارید و بعد از رشد کردن با همان پوست به خاک متنقل کنید و شاهد رشد چشمگیرشان باشید.

ساخت گلدان با بطری های دور ریختنی  با وسایل دور ریختنی چه بسازیم؟


بطری های پلاستیکی یکی از لوازمی است که ما در ساخت کاردستی با وسایل دور ریختنی از آن بسیار استفاده می کنیم. همان طور که در تصویر می بینید با کمک بطری های دور ریختنی می توانید بک گلخانه کوچک برای خود بسازید. حتی می توانید بطری ها را رنگ کنید و ظاهر متفاوت تری به گلخانه دست ساز خود بدهید.


ساخت آپاش با بطری های دور ریختنی  با وسایل دور ریختنی چه بسازیم؟


اگر هنوز برای آبیاری گلدان های خود تصمیم گیری نکردید کافی است همین الان دست به کار شوید یک بطری بی استفاده انتخاب کنید درب آن را همانند تصویر سوراخ کنید و یک آپاش بازیافتی و دوستدار طبیعت برای خود بسازید.


ساخت مخزن آب با سطل پلاستیکی

با وسایل دور ریختنی چه بسازیم؟

با توجه به کم آبی کشور بهتر است برای آبیار باغ و باغچه ی خود از آب باران استفاده کنید. شما می توانید با کمک یک لوله ی پلاستیکی از آبراه ناودان آب باران را همانند تصویر در یک سطل جمع آوری کنید و با کمک آن دست کم یک نوبت از آبیاری باغچه ی خود را انجام دهید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با وسایل دور ریختنی چه بسازیم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..