تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بوکس خراسان‌رضوی در 5 سال اخیر اسپانسر نداشته است

قدیر توانا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: در سال 96 نخستین کلاس داوری درجه دو و سه را با حضور 28 نفر در مشهد برگزار کرده و تیم نونهالان استان را به مسابقات کشوری اعزام و یک مقام سومی و دومی را کسب کردیم در ماه مبارک نیز جام "نور" را برگزار خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: در سال 96 سرمایه‌گذرای هیئت در استعدادیابی، آموزش مربیان، داوران و ورزشکاران خواهیم داشت. همچنین با روسای هیئت‌ها جلساتی را برگزار کرده و هماهنگی‌های انجام دادیم تا عملکرد سه ساله هیئت را بررسی کرده و مشکلات ‌آنها را حل کنیم.

 رئیس هیئت بوکس خراسان‌رضوی گفت: در حال حاضر که سالن شهید بهشتی برای تمرین ورزشکاران در اختیار هیئت است را شیفت‌بندی کرده که تعداد شیفت‌های آن 6 شیفت است را تقسیم‌بندی کرده که در هر شیفت حدود 35 نفر تمرین می‌کنند.

توانا بیان کرد: در استان هیئت بوکس در شهرستان‌های قوچان، چناران، گلبهار، تربت‌جام، تربت حیدریه، فریمان، خواف، سرخس، نیشابور، تایباد و قوچان فعال هستند. همچنین اعزام مربیان را به شهرستان‌ها برای آموزش ورزشکاران در شهرستان‌های استان خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: اگر بودجه در سال جاری نیز اجازه بدهد، مسابقات قهرمانی در یکی از رده‌های سنی را در مشهد برگزار خواهیم کرد. هیئت بوکس در پنج سال اخیر اسپانسر نداشته که ادارات، سازمان‌ها استان می‌توانند در بوکس به ما کمک کنند.

رئیس هیئت بوکس خراسان‌رضوی گفت: طی همکاری با اداره کل ورزش و جوانان مشهد قرار بر این شد که در سه منطقه مشهد، طلاب، قاسم‌آباد و باشگاه آهنچی در اختیار هیئت بوکس قرار بگیرد تا ورزشکاران این مناطق در این رشته از این مکان‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بوکس خراسان‌رضوی در 5 سال اخیر اسپانسر نداشته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..