تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشهد میزبان کنفرانس علمی چالش های درمانی در سرطان پستان متاستاتیک

مشهد میزبان کنفرانس علمی چالش های درمانی در سرطان پستان متاستاتیکبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ،این کنفرانس ویژه گروه های هدف رادیوتراپی و انکولوژی، جراحی، رادیولوژی، پاتولوژی، پزشکی اجتماعی و پزشکی عمومی برگزار می شود.

بر اساس اعلام مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در صورت تشخیص سرطان سینه در مراحل اولیه و غیر مهاجم تا ۹۹درصد امکان درمان و بهبودی کامل بیمار وجود دارد.

مرگ و مير سرطان سینه با تشخيص زودرس آن ارتباط مستقيم دارد و هر چه سرطان در مراحل اوليه تشخيص داده شود، شانس بهبودي كامل بيمار افزايش مي يابد.

درگيري غدد لنفاوي زير بغل و همچنين اندازه تومور دو عامل مهم در سير درمان سرطان سینه است و این در حالی است که ۶۰ تا ۷۰ درصد افراد مبتلا به سرطان سینه در ايران زمانی مراجعه مي كنند كه اندازه تومور بيشتر از دو سانتيمتر شده و همچنين غدد لنفاوي زير بغل را درگير كرده است.

سرطان سینه یکی از سرطانهای شایع در میان زنان به شمار می رود و سن مبتلایان به این سرطان در زمان تشخیص ۴۸ سال است.

ارائه برنامه هاي جامع غربالگري سرطان سینه ازطريق سيستم هاي بهداشتي و درماني، نقش مهمي در درمان بهتر و موثرتر سرطان دارد و معاينه سینه از سنين ۲۰ سالگي توسط خود فرد و معاينه توسط پزشك در هر سال يكبار، ماموگرافي سالانه در سنين بالاتر از ۴۰ سالگي از جمله راهكارهاي مهم كنترل و تشخيص زودرس سرطان پستان به شمار می رود.

کنفرانس علمی چالش های درمانی در سرطان پستان متاستاتیک پنجشنبه چهارم خرداد در تالار امام خمینی(ره) بیمارستان امید برگزار می شود.

انتهای پیام// م.م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشهد میزبان کنفرانس علمی چالش های درمانی در سرطان پستان متاستاتیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..