تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خانه جوان در هرمزگان تشکیل می‌شود

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،، بهروز اکرمی در نخستین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان هرمزگان در سال 96 اظهار داشت: با توجه مصوبه جلسات گذشته در این نشست نمایندگان سمن ها نیز حضور یافتند و مطالبات خود را بیان کردند تا مدیران بدانند که جوانان چه خواسته هایی دارند.

وی بیان داشت: امیدوارم با برنامه ریزی های صورت گرفته در نیمه نخست سال جاری خانه جوان در استان هرمزگان تشکیل شود تا به عنوان تشکلی در حوزه جوانان فعالیت کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود: با توجه به در پیش بودن فصل تابستان و ایام اوقات فراغت جوانان، برای برنامه‌ریزی اوقات فراغت جوانان باید از خود جوانان نظرسنجی شود که به چه کلاس‌ها و دوره‌هایی در این ایام نیاز دارند.

اکرمی تصریح کرد: برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغات جوانان باید طبق خواسته‌ها و نظارت قشر جوان تدوین شود.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان نیز در این نشست اظهار داشت: در سال گذشته 46 جلسه ستاد ساماندهی جوانان در سراسر استان هرمزگان برگزار شد.

غلامعلی دانشور افزود: در حوزه ازدواج جوانان نیز بیش از 40 میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی دولت یازدهم توسط بانک‌ها به 28 هزار زوج جوان در استان هرمزگان پرداخت شده است.

انتهای پیام/ب




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خانه جوان در هرمزگان تشکیل می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..