تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از زیورآلات نفیس ترکمن در کاخ نیاوران

رونمایی از زیورآلات نفیس ترکمن در کاخ نیاورانبه گزارش حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران؛ به مناسبت روز جهانی موزه‌ها و هفته میراث فرهنگی، چندین قطعه از زیورآلات نفیس ترکمن از مخازن کاخ اختصاصی نیاوران خارج شده و برای نخستین بار در معرض دید عموم قرار گرفتند.

زیور آلات به نمایش درآمده در این نمایشگاه شامل زیورهای لباس، سر و پیشانی، مو، گوش، گردن و سینه، مچ دست، انگشت، كمر، ابزار كار زنان، كودكان و زیورهای اسب می‌باشند. 

گفتنی است؛ نقوش زیورآلات ترکمن عمدتاً بر پایه نقوش هندسی مثل دایره، مثلث، مربع و مستطیل و غیره و همچنین طرح‌های گیاهی، حیوانی و تصاویر انتزاعی می‌باشد. 

علاقه‌مندان جهت بازدید از نمایشگاه زیورآلات نفیس ترکمن می‌توانند 28 اردیبهشت تا 5 خرداد همه روزه از ساعت 9 تا 17 به کاخ اختصاصی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران واقع در تهران، میدان شهیدباهنر (نیاوران) مراجعه کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از زیورآلات نفیس ترکمن در کاخ نیاوران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..