تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گاف بوریس جانسون در معبد سیک‌ها!

به گزارش افکارنیوز،

 درحالیکه سیک‌ها نوشیدن مشروبات الکلی را حرام می‌دانند، بوریس جانسون، وزیر خارجه انگلیس در بازدید از معبد آنها در برسیتول به آنها وعده داد در صورت حمایت از حزب محافظه‌کار در انتخابات پارلمانی ماه آینده، تعرفه واردات مشروبات الکلی از هند را کاهش خواهد داد!

در پی اعتراض گسترده سیک‌های مقیم انگلیس به اظهارات توهین‌آمیز جانسون، وزارت خارجه انگلیس طی بیانیه‌ای ضمن عذرخواهی از آنها اعلام کرد جانسون تنها قصد داشته است مزایای اقتصادی پیروزی حزب محافظه‌کار در انتخابات ماه آینده و به تبع آن، خروج انگلیس از اتحادیه اروپا را با مثال برای آنها توضیح دهد و قصد او بی‌احترامی به آنها نبوده است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گاف بوریس جانسون در معبد سیک‌ها!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..