تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آتش در پارک سرخه حصار

پس از حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد حدود سه هزار متر مربع از ضایعات داخل پارک طعمه حریق شده که آتش‌نشانان اقدام به اطفای حریق کردند.

آتش‌سوزی سرخه‌حصار خارج از محدوده پارک ملی بوده است

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به اخباری که مبنی بر آتش‌سوزی در پارک ملی سرخه‌حصار است، گفت: این آتش‌سوزی خارج از محدوده پارک ملی بوده و هیچ آسیبی به مراتع در داخل پارک ملی نرسیده است.

نقی میرزاکریمی ضمن اشاره به اینکه آتش‌سوزی در محدوده پارک ملی سرخه‌حصار نبوده است، گفت: در خارج از محدوده پارک ملی سرخه‌حصار زباله و ضایعاتی آتش گرفته بودند که اکنون آتش‌نشانی موفق به اطفای آن شده است.

میرزاکریمی ضمن تاکید بر آنکه در فصل بهار امکان آتش‌سوزی پارک ملی با توجه به پوشش سبز آن وجود ندارد، گفت: علت آتش‌سوزی آتش گرفتن ضایعات بوده است که شهرداری و آتش‌نشانی در این مورد دقیق‌تر می‌توانند پاسخ دهند.

همچنین امامعلی یگان‌زاده سرپرست پارک ملی خجیر و سرخه‌حصار گفت: آتش‌سوزی در محدوده پارک ملی سرخه‌حصار نبوده است و به علت آتش گرفتن زباله‌هایی بوده که بیرون از این محدوده بوده است.

وی ضمن اشاره به اینکه در حال حاضر آتش اطفاء شده است، بیان کرد: در این فصل سال امکان آتش‌سوزی در این مراتع وجود ندارد.

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آتش در پارک سرخه حصار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..