تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معمای کلاس اولی که همه کاربران بزرگسال اینترنت را گیج کرده است! / عکس

به گزارش افکارنیوز،

اگر تا به حال به این فکر کرده‌اید که چه می‌شد اگر به دوران ابتدایی مدرسه بازمی‌گشتید، با این مسئله ریاضی که در سنگاپور به دانش‌آموزان اول ابتدایی داده شده است، دیگر چنین آرزویی نمی‌کنید.

این مسئله در حالیکه برای دانش‌آموزان دبستانی طراحی شده است، کاربران بزرگ و بالغ اینترنت را با سختی مواجه کرده است و همه را گیج کرده. در صورت مسئله این معما نوشته شده است به ابگوی اعداد نگاه کنید و دایره‌ها را پر کنید. آیا می‌توانید جواب را به دست آورید؟

معمای کلاس اولی که همه کاربران بزرگسال اینترنت را گیج کرده است! + تصاویر

جواب این معما به سادگی به دست می‌آید؛ کافی است فقط در داخل دایره‌ها تعداد اعداد بالای یک رقمی را که آن دایره با آن در تماس است بنویسید.

معمای کلاس اولی که همه کاربران بزرگسال اینترنت را گیج کرده است! + تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معمای کلاس اولی که همه کاربران بزرگسال اینترنت را گیج کرده است! / عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..