تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چهره این خلبان برای شما آشنا نیست؟+تصاویر

چهره این خلبان برای شما آشنا نیست؟به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در حین پرواز مسافران با خودشان مدام فکر می کردند که این صدایی که از کابین خلبان به گوش می رسد چقدر آشناست و اینکه آیا این صدا را قبلا در جایی مثلا تلویزیون شنیده اند یا نه! آنها در پایان پرواز متوجه شدند که صاحب این صدای کسی نبود جز پادشاه هلند و از این موضوع فوق العاده به وجد آمدند.

ویلیام الکساندر پادشاه هلند اظهار کرد که وی به عنوان خلبان پرواز های مختلف در کشورش حضور داشته که به خاطر بسته بودن درب کابین مسافران قادر به مشاهده او نبودند، البته چیزی حدود 21 سال است که او به این حرفه مشغول بوده اما پس از پادشاه شدن دیگر این کار را به صورت پنهانی تقریبا دو بار در ماه انجام می دهد و نا گفته نماند قانونی که پس از حادثه 11 سپتامبر، دستورات امنیتی که به تصویب رسید نیز کمک بسیاری به محرمانه بودن هویت این خلبان کمک کرد چون قرار شد که دیگر درب کابین خلبان باز نباشد.

ویلیام الکساندر تا قبل از این مشغول به خلبانی هواپیماهای فوکر بود اما بنا به گفته های او تصمیمش بر این است که با کسب مهارتهای لازم و اخذ مجوز مربوطه هدایت هواپیماهای بزرگتر هم تجربه کند.

چهره این خلبان برای شما آشنا نیست؟ چهره این خلبان برای شما آشنا نیست؟ چهره این خلبان برای شما آشنا نیست؟ چهره این خلبان برای شما آشنا نیست؟

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چهره این خلبان برای شما آشنا نیست؟+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..