تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مواد غذایی برای درمان وزوز گوش

آناناس

آناناس بهترین میوه ضدالتهابی است که می توانید برای کنترل و کاهش وزوز گوش مصرف کنید.

تأثیر آناناس مدیون ترکیبی به نام بروملین است. این ترکیب به قدری قوی است که در کاهش و درمان التهاب تاندینیت، پیچ خوردگی و رگ به رگ شدن، آسیب های عضلانی و گلودرد و گوش درد موثر عمل می کند.

اگر به طور روزانه از وزوز گوش در عذاب هستید تردید را کنار گذاشته و به سراغ آناناس بروید. توصیه می کنیم این میوه را به طور روزانه و به صورت میوه طبیعی (نه کمپوت) میل کنید.

سیر و پیاز

سیر یا پیاز به کاهش عفونت های بدن کمک می کنند. توصیه می کنیم که هر روز به سالادها یا غذاهایتان این دو ماده غذایی مفید را اضافه کنید. سعی کنید این مواد غذایی را به صورت خام و در میزان معقول میل کنید.

خواص آنتی باکتریایی و ضدعفونی کنندگی سیر و پیاز برای تقویت سیستم ایمنی بدن لازم و ضروری هستند. اگر گوشتان زیادی صدا می کند از این دو ماده غذایی غافل نباشید.

زغال اخته

اگر رژیم غذایی تان حاوی میزان کمی سدیم باشید فشارخونتان کمتر شده و شدت وزوز گوش کاهش پیدا می کند.

اگر به زغال اخته تازه و فصلی دسترسی دارید حتماً خریداری کرده و میل کنید. این میوه های قرمز خوش رنگ سرشار از آنتی اکسیدان ها بوده و فاقد سدیم هستند. در عین حال میزان زیادی پتاسیم، کلسیم و منیزیم به بدن می رساند که برای سلامتی لازم و ضروری هستند.

تمام این ترکیبات به کاهش التهاب و درد کمک کرده و سلامت قلب را افزایش می دهند.

مصرف آب زغال اخته طبیعی نیز باعث کاهش اضطراب و استرس می شود.

جوانه گندم

خواص آنتی باکتریایی و ضدعفونی کنندگی سیر و پیاز برای تقویت سیستم ایمنی بدن لازم و ضروری هستند. اگر گوشتان زیادی صدا می کند از این دو ماده غذایی غافل نباشید.

امروزه در تمام سوپرمارکت ها جوانه گندم تازه به فروش می رسد. این جوانه های تر و تازه سرشار از ترکیبات فوق العاده است که می توان به ویتامین F نیز اشاره کرد. ویتامین F همان اسید لینولئیک است که باعث حفظ تعادل عملکردهای بدن می شود.

این ویتامین به عملکرد کبدی، جذب چربی ها و قندها و همچنین کنترل فشارخون کمک زیادی می کند.

علاوه بر این میزان بالای ویتامین های گروه B موجود در این جوانه ها باعث بهبود وضعیت عصبی بدن می شود. این گروه ویتامین ها مانند بهترین کنترل کننده دستگاه عصبی و تنظیم کننده حامل های عصبی عمل می کند و اضطراب را کاهش می دهد. توصیه می کنیم جوانه گندم را به سالاد، ماست یا اسموتی هایتان اضافه کرده و مصرف کنید.

بابونه

توصیه می کنیم قبل از خوابتان چای بابونه میل کنید. همین کار ساده باعث بهبود وضعیت خوابتان می شود. افراد زیادی هستند که از تشدید وزوز گوش در شب شکایت می کنند.

علاوه بر کنترل تغذیه حتماً باید با انجام کارهای آرامش بخش از تشدید مشکل پیشگیری کنید. دوش آب گرم، یوگا، انجام ورزش های آرام همگی کمک کننده هستند. تمام این کارها را دو ساعت قبل از خواب انجام دهید.

در نهایت نیز بعد از یک شام سبک یک فنجان چای بابونه میل کنید. این چای یک نوشیدنی طبیعی برای مقابله با وزوز گوش است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مواد غذایی برای درمان وزوز گوش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..