تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیدوند صاحب مدال برنز شد

رقابت های کشتی فرنگی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی:

به گزاش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،روز دوم رقابت های كشتی فرنگی چهارمین دوره بازی های همبستگی كشورهای اسلامی از صبح امروز (پنجشنبه) با برگزاری مسابقات اوزان 66، 75، 85 و 130 کیلو گرم در شهر باكو پایتخت كشور آذربایجان آغاز شد و در پایان دیدار های وزن 66 كیلوگرم مهدی زیدوند نماینده کشورمان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل کامران ممدوف قهرمان جوانان جهان و دارنده مدال برنز اروپا، از آذربایجان رفت و با نتیجه 6 بر صفر مغلوب این كشتی گیر شد. اما با توجه به حضور این كشتی گیر در دیدار فینال، زیدوند به دیدار رده بندی رفت.وی برای كسب مدال برنز مقابل میرزابك رحمت اف از ازبكستان یک بر صفر به برتری رسید و صاحب مدال برنز شد.
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیدوند صاحب مدال برنز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..