تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایندگان کشورمان در 4 وزن نخست حریفان خود را شناختند

رقابت های كشتی آزاد بازی های همبستگی كشورهای اسلامی:

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگارنان جوان،نتایج وزن كشی نمایندگان كشورمان به شرح زیر است:در وزن 57 كیلوگرم یونس سرمستی در دور نخست با محمد خرابشه از اردن كشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این كشتی گیر در دور بعد به مصاف برنده ژاندوس اسماعیل اف از قزاقستان وعلی الشبامی از یمن می رود. در این وزن 12 نفر حضور دارند. نودیر جان صفر اف از ازبكستان در گروه سرمستی حضور دارد و نبی اوزون از تركیه و ماهیر امیراصلانوف از آذربایجان در بالای جدول حضور دارند.
 
در وزن 65 كیلوگرم كه 15 كشتی گیر حضور دارند میثم نصیری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با ابراهیم عبدالی از عربستان مبارزه می كند و در دور بعد نیز به مصاف عبداله ال اذانی از یمن می رود. نصیری در صورت غلبه بر این كشتی گیران در مرحله نیمه نهایی با برنده كشتی میان كشتی گیران تركیه، تركمنستان و قرقیزستان، قزاقستان كشتی خواهد گرفت.
 
در وزن 74 كیلوگرم پیمان یاراحمدی در دیدار نخست با جبرئیل حسن اف دارنده مدال برنز المپیك و برنز جهان و قهرمان اروپا از آذربایجان كشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف بكزاد عبدالرحمن اف دارنده مدال برنز جهان، نفر پنجم المپیك و قهرمان بازی های آسیایی و قهرمان آسیا (2017 هند) از ازبكستان می رود. در این وزن 11 كشتی گیر وزن كشی كردند كه سنور دمیرتاش دارنده مدال برنز المپیك و قهرمان اروپا از تركیه نیز در گروه یاراحمدی حضور دارد.
 
در وزن 97 كیلوگرم كه 10 نفر شركت كرده اند، امیر محمدی پس از استراحت در دور اول در دور بعد با امیر طارق از پاكستان كشتی می گیرد و در صورت پیروزی در دور سوم و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده كشتی گیران عراق، بنگلادش و مورن موتلو از تركیه و ماگومد ابراگیم اف دارنده مدال برنز المپیك و قهرمان آسیا (2017 هند) از ازبكستان می رود.
رقابت های اوزان فوق از ساعت 10:30 فردا (به وقت ایران) برگزار می شود.
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایندگان کشورمان در 4 وزن نخست حریفان خود را شناختند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..