تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ستاد انتخابات کشور: ۴ هزار نماینده کاندیداها به شعبه‌های اخذ رای می‌روند

دبیر ستاد انتخابات کشور از صدور ۴ هزار کارت به نمایندکان کاندیدهای انتخابات ریاست‌جمهوری خبر داد و همچنین سخنگوی شورای نگهبان هم از مردم خواست تا در ساعت‌های اولیه روز انتخابات برای رای دادن اقدام کنند. 

به گزارش تسنیم، علی پورعلی مطلق  از صدور 4 هزار کارت به نمایتدگان کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری خبر داد. 

دبیر ستاد انتخابات کشور افزود: این افراد می‌توانند در کنار عوامل اجرایی و نظارتی در شعبه‌های اخذ رای حضور داشته باشند. 

همچنین ایسنا نیز نوشت: 

عباسعلی کدخدایی در در رابطه با حضور مردم در انتخابات گفت: پیشنهاد ما این است که مردم در همان ساعات اولیه اخذ رای بر سر صندوق ها حضور پیدا کنند تا ضرورتی برای تمدید ساعت رای‌گیری پیش نیاید. 

وی با اشاره به بررسی‌های امروز شورای نگهبان تصریح کرد: امروز آیت‌الله جنتی به منظور انجام هماهنگی‌های لازم با دفاتر استانی و هیئت‌های نظارت استان در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات حضور پیدا کرد، تا ان‌شاءالله برای فردا آمادگی لازم وجود داشته باشد. 

وی با تاکید بر لزوم حضور پرشور تمام اقشار جامعه بر سر صندوق های رای عنوان کرد: انتخابات که به تعبیر مقام معظم رهبری یک جشن ملی و موجب ارتقاء عزت ملی و استقلال ملت ایران است،جلوه‌ای از مردمسالاری اسلامی است و طبیعتا  به کارگیری حق تعیین حق سرنوشت توسط خود مردم است. 

سخنگوی شورای نگهبان گفت: قطعا مانند تمام ادوار گذشته که شاهد حضور پرشور و گسترده مردمی بودیم که با حضور خود به کشور مصونیت می بخشیدند؛  فردا هم با حضور پرشور مردم بر پای صندوق های رای مواجه خواهیم شد و ان‌شاءالله در این جشن ملی همه ما، تمام کسانی که واجد شرایط هستند، هم زن و هم مرد حضور داشته باشند چراکه  این حضور پرشور می‌تواند پاسخی به ادعای کذب دشمنان باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ستاد انتخابات کشور: ۴ هزار نماینده کاندیداها به شعبه‌های اخذ رای می‌روند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..