تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ شریعتمداری به شایعه اظهارنظرش درباره تتلو و رئیسی

 سرویس انتخابات بی‌باک:

مدیر مسئول روزنامه کیهان شایعات منتشر شده درباره اظهار نظرش پیرامون دیدار رئیسی و تتلو را تکذیب کرد.
سخنرانی حسین شریعتمداری در دانشگاه تهران

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسینم،  پس از دیدار یکی از خوانندگان پرطرفدار در شبکه‌های اجتماعی(تتلو) با حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی گمانه زنی‌های بسیاری در این خصوص انجام شد.

در تازه ترین این اظهارات برخی سودجویان متنی را به نقل از حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان منتشر کردند.

پس از انتشار این شایعه، شریعتمداری عنوان کرد: من درباره دیدار آقای تتلو با جناب رئیسی هیچ اظهار نظری نداشته‌ام و از دروغی که طرفداران آقای روحانی به اینجانب نسبت داده‌اند هم اصلا تعجب نمی‌کنم. چون حال و هوای رو به زوال دوران فریبکاری و غارتگری آنها را درک می‌کنم و از جماعتی که 4 سال به همه دروغ گفته‌اند انتظار راستگویی ندارم.

از شخصی پرسیدن آیا در همه عمر خود یک کلمه سخن راست گفته‌ای؟ جواب داد اکر بگویم آری، یک دروغ دیگر گفته‌ام!!





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ شریعتمداری به شایعه اظهارنظرش درباره تتلو و رئیسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..