تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو بازیکن در انتظار تصمیم بزرگ برانکو

به گزارش افکارنیوز،

مصدومیت کمال کامیابی نیا که منجر به عمل جراحی این هافبک دفاعی شد، برانکو را با چالش بزرگ انتخاب از بین محسن ربیع خواه و شهاب کرمی برای این پست در جدال برابر لخویا کرده است.

محسن ربیع خواه و شهاب کرمی طی روزهای اخیر تلاش زیادی از به جا گذاشته‌اند تا با ارائه توانایی فنی، حضور خود برابر لخویا را محقق کنند و با توجه به برگزاری 4 جلسه دیگر از تمرین آنها فرصت کوتاهی برای کسب رضایت برانکو ایوانکوویچ پیش رو دارند و باید دید در نهایت کدامیک پست حساس جدال برابر حریف قطری را از آن خود خواهند کرد. پستی که می‌تواند در صورت موفقیت در آن نقش ویژه‌ی صعود پرسپولیس را به خود اختصاص دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو بازیکن در انتظار تصمیم بزرگ برانکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..