تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری جلسه نهایی ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات

کد خبر: ۵۳۴۲۱۳

۳۱۱۴  بازدید

جلسه نهایی ستاد نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری ظهر امروز برگزار شد.

خبرگزاری فارس: به نقل از روابط عمومی شورای نگهبان، این جلسه برای هماهنگی نهایی مجموعه نظارتی شورای نگهبان برگزار شد.

اعضای حاضر در این نشست عبارت بودند از آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان و رئیس هیئت مرکزی‌نظارت بر انتخابات، کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان و هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات، سیامک ره‌پیک معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان، نجات‌الله ابراهیمیان عضو حقوقدان شورای نگهبان ،سام سوادکوهی عضو حقوقدان شورای نگهبان و علیرضا نیلچی مدیرکل انتخابات شورای‌نگهبان.

آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان و رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری ضمن بازدید از ستاد نظارت بر انتخابات با برخی ستادهای نظارت استانی‌ تماس گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری جلسه نهایی ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..