تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم حقیقت‌یاب حادثه معدن زمستان یورت در آزادشهر حضور یافتند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، حسینقلی قوانلو اظهار کرد: در پی دستور رئیس محترم جمهور و با تصمیم وزرای صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تیم حقیقت یاب حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر مرکب از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تعدادی از اساتید دانشگاه‌ها و خبرگان کشوری زغال‌سنگ و نظام‌مهندسی معدن کشور و نمایندگان کارگران معدن تشکیل شد.

وی افزود: تیم حقیقت‌یاب روز چهارشنبه در محل حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر حاضر شدند و ضمن بازدید از تونل شماره یک و دو معدن زمستان یورت، به ارزیابی شواهد موجود پرداختند.

به گفته وی، اعضای تیم حقیقت‌یاب پس از بازدید میدانی، در جلسه‌ای شواهد را بررسی کردند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: پس از جمع‌بندی و ارزیابی نهایی تیم حقیقت‌یاب، علل حادثه معدن زمستان یورت منتشر می‌شود.

لازم به ذکر است؛ در حادثه معدن زغال‌سنگ زمستان یورت شهرستان آزادشهر در ۱۳ اردیبهشت‌ماه ۴۳ نفر از کارگران زحمتکش این معدن کشته شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم حقیقت‌یاب حادثه معدن زمستان یورت در آزادشهر حضور یافتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..