تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتخابات، نماد جمهوریت نظام است/ مردم با حضور حداکثری در پای صندوق های رای، دشمنان را مایوس می کنند

ساعت: 17:02 منتشر شده در مورخ: 1396/02/28 شناسه خبر: 1108948

امام جمعه میاندوآب گفت: جمهوریت نظام با حضور مردم تایید می شود و همه باید متحد و یکپارچه در پای صندوق های رای حاضر شویم تا تیر بر قلب دشمنان باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، حجت الاسلام و المسلمین حمید حسن زاده در گفت و گو با زرین خبر با دعوت از عموم مردم برای مشارکت حداکثری برای حضور در پای صندوق های رای در ۲۹۹ اردیبهشت، اظهار کرد: مردم با حضور در پای صندوق های رای، سرنوشت خود را تعیین می کنند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه در نظام اسلامی، به طور متوسط هر سال یک انتخابات برگزار شده است، افزود: جمهوریت نظام با حضور مردم تایید می شود و همه باید متحد و یکپارچه در پای صندوق های رای حاضر شویم تا تیر بر قلب دشمنان باشد.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری، گفت: ما با حضور در پای صندوق های  رای در انتخاب سکاندار قوه مجریه که نقش مهمی دارد، انتخاب و سرنوشت خود را تعیین می کنیم.

حسن زاده تصریح کرد: ان شالله تمامی مردم میاندوآب به همراه ملت شریف ایران اسلامی برای تعیین سرنوشت خود به صحنه می آیند و دشمنان را مایوس و دوستان نظام را خوشحال خواهیم کرد.

امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: همه برای مایوس کردن دشمنان و شاد و راضی کردن رهبری، شهدا و امام شهدا وارد صحنه شده و با حضور حداکثری خود دست رد بر سینه دشمنان و خط بطلان بر آرزوی آنان می کشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتخابات، نماد جمهوریت نظام است/ مردم با حضور حداکثری در پای صندوق های رای، دشمنان را مایوس می کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..