تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چاووش اوغلو: التماس نمی‌کنیم که بمانند/ همه چیز طبق خواسته آن‌ها نخواهد بود

ساعت: 16:00 منتشر شده در مورخ: 1396/02/28 شناسه خبر: 1108921

وزیر امور خارجه ترکیه از عدم ممانعت کشورش در صورت خروج نظامیان آلمانی از اینجرلیک خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، مولود چاووش اوغلو، وزیر امورخارجه ترکیه طی سخنانی گفت: برت مک‌گروک (نماینده ویژه آمریکا در مبارزه با داعش) صریحا از پ.ک.ک و ی.پ.گ حمایت می‌‌کند، تغییر این شخص نیز مفید خواهد بود.

وزیر امور خارجه ترکیه در مورد تصمیم احتمالی آلمان برای خروج از اینجرلیک، اظهار داشت: "خودشان می‌دانند، التماس نخواهیم کرد. آن‌ها خواستند و ما در ائتلاف بین المللی مبارزه با داعش برای آنها جا باز کردیم. اما نباید انتظار داشت که همه چیز طبق خواست آنها باشد. این را باید بدانند. اگر می‌خواهند که جدا شوند، نیز ما التماس نخواهیم کرد. آنها خواستند که بیایند و ما نیز کمک کردیم. اگر قصد جدایی دارند، نیز بروند."

گفتنی است؛ پایگاه هوایی اینجرلیک واقع در جنوب ترکیه به عنوان پایگاه مشترک ناتو مورد استفاده قرار می‌‌گیرد و از زمان تشکیل ائتلاف بین المللی علیه داعش این پایگاه برای اعضای ناتو از جمله آلمان نیز برای انجام عملیات نظامی علیه داعش مهیا بوده است. اما دو روز پیش مقامات ترکیه در اقدامی تلافی جویانه و واکنش به ممانعت پلیس هلند از ورود وزیر خانواده ترکیه به کنسولگری خود در رتردام پیش از انجام رفراندوم، مانع دیدار نمایندگان پارلمان آلمان از نظامیان خود در پایگاه اینجرلیک شده‌اند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چاووش اوغلو: التماس نمی‌کنیم که بمانند/ همه چیز طبق خواسته آن‌ها نخواهد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..