تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت علما و نماینده شرق مازندران در مجلس از حجت‌الاسلام رئیسی

ساعت: 12:37 منتشر شده در مورخ: 1396/02/28 شناسه خبر: 1108744

بیت علمای شرق مازندران و نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی طی بیانیه‌ای از کاندیداتوری حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، بیت علمای شرق مازندران و نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی طی بیانیه‌ای از کاندیداتوری حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند.


در این بیانیه آمده است: به اطلاع امت شهیدپرور شرق مازندران می‌رساند از آنجایی که انتخابات مظهر مردم‌سالاری دینی در کشور ماست و مردم با حضور شکوهمند خود مصونیت نظام را تضمین می‌کنند لذا برای تحقق آرمان‌های نظام مقدس اسلامی و نیز تحقق مدیریت انقلابی و جهادی و در ادامه گشایش در امور محرومان، ضمن دعوت از قاطبه ملت شرق مازندران به مشارکت فعال و گسترده در انتخابات، ما نیز همگام با عموم امت خداجوی ایران اسلامی و به تأسی از نظرات فقهای عادل و بصیر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نیز جامعه روحانیت مبارز، حمایت همه‌جانبه خود را از سید محرومان حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی اعلام می‌کنیم.

این بیانیه به امضای بیت مرحوم آیت‌الله سیدصابر جباری، بیت آیت‌الله علامه حاج شیخ ابوالحسن ایازی، بیت آیت‌الله محمدی‌لائینی و علی‌محمد شاعری نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی رسیده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت علما و نماینده شرق مازندران در مجلس از حجت‌الاسلام رئیسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..