تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت خانواده اولین شهید مدافع حرم قائم‌شهر از حجت‌الاسلام رئیسی

ساعت: 11:06 منتشر شده در مورخ: 1396/02/28 شناسه خبر: 1108605

خانواده اولین شهید مدافع حرم شهرستان قائم‎شهر محمد بلباسی از حجت‌الاسلام رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قائم آنلاین، خانواده شهید مدافع حرم محمد بلباسی طی پیامی اعلام کردند: ما خانواده اولین شهید مدافع حرم شهرستان قائمشهر با توجه به شرایط حساس کشور و بیانات و معیارهای مقام معظم رهبری و اهمیت انتخابات پیش‌رو و تکلیف بزرگ انتخاب اصلح، تکلیف شرعی و اخلاقی خود می‌دانیم که با استعانت از خون شهید عزیزمان و به تبعیت از آن و با هدف حرکت در مسیر آرمان‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی(دامه ظله) حمایت قاطعانه خود را از حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی اعلام داشته و همه آحاد ملت را به انتخاب و حمایت از ایشان دعوت می‌نماییم.


ما نظرات و عملکرد ایشان را در راستای آرمان­‌ها و اهداف انقلاب اسلامی ایران میدانیم.

ما تداوم راه شهدای مظلوم مدافع حرم و تحقق آرمان آنان را در حمایت از تشکیل دولت اسلامی و تقویت محور مقاومت می‌­دانیم.

بدینوسیله از طریق این بیانیه حمایت قاطع خود را از حجت‌الاسلام دکتر رئیسی اعلام داشته و از خداوند منان توفیق و پیروزی جبهه حق و استقامت در این مسیر را خواستاریم.

بی‌شک شهید محمد بلباسی اگر در بین ما حضور داشتند، حمایت از دولت کار و کرامت را برای خود یک فریضه می‌دانستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت خانواده اولین شهید مدافع حرم قائم‌شهر از حجت‌الاسلام رئیسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..