تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتشار تصاویر واقعی از آی‌فون 8

بسیاری از کاربران مشتاق هستند تا با طراحی آی‌فون 8 بیشتر آشنا شوند، دستگاهی که اپل برای جذب خریداران بیشتر باید تغییری در طراحی آن ایجاد کند. اخیرا مطلبی توسط BGR منتشر شده که در آن ادعا می‌شود به تصاویر واقعی از آی‌فون 8 دست پیدا کرده‌اند. اگرچه BGR اعلام نموده که این تصویر یک مدل است ولی توسط آن می‌توان به طراحی نهایی آی‌فون 8 پی برد.

باید بگوییم که مدل موجود در این تصویر شباهت زیادی به رندرهای منتشر شده در گذشته دارد. سایت Engadget چند روز پیش رندرهایی براساس فایل CAD این مدل منتشر کرد که با مشاهده این تصویر می‌توان به شباهت آن‌ها پی برد.

با مشاهده این تصویر به موضوع جالبی برمی‌خوریم، خبری از دکمه هوم در جلوی این دستگاه نیست. در گذشته اعلام شده بود که اپل سنسور اثر انگشت را در نمایشگر تعبیه خواهد کرد، البته برخی از شایعات به انتقال سنسور اثر انگشت به پشت دستگاه اشاره داشتند که خوشبختانه این تصاویر موضوع موردنظر را تکذیب می‌کند. مسلما نمی‌‌توان صحت این تصاویر را تایید کرد.

محمد قریشی

مهندس مکانیک و علاقه مند به دنیای خودرو و تکنولوژی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتشار تصاویر واقعی از آی‌فون 8»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..