تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختلافات کوچک را در زندگی مشترک کوچک نگاه دارید

به گزارش افکارنیوز، محمدرضا نظامی روانشناس با اشاره به اهمیت گفتگوی زوجین اظهار داشت:برقراری ارتباط صحیح از طریق گفتگو میان زوجین یکی از عوامل استحکام بقای خانواده است که به این وسیله مشکلات و اختلافاتی که در زندگی مشترک وجود دارد رفع می شود. وی افزود: صحبت نکردن زوجین با یکدیگر یکی از نشانه های مهم هشدار برای طلاق است، بدلیل اینکه گفتگو نکردن باعث انباشت کینه و اختلافات  می شود که با گذشت زمان تبدیل به نارضایتی و کدورت های بزرگ تر و در نتیجه ایجاد اختلافات شدید خواهد شد.

نظامی ادامه داد:در صورت حل نشدن اختلافات کوچک بوسیله یک گفتگوی ساده و صمیمی میان زوجین، این موضوع تبدیل  به کدورت های بزرگ تر می شود و در آن صورت خانواده های طرفین به زندگی زوجین ورود می کنند که این موضوع در برخی شرایط منجر به طلاق شده است.

این روانشناس تصریح کرد:باید در نظر داشت که دخالت های نابجا، غیر منطقی و نصیحت های مستمر خانواده ها عامل تخریب کننده زندگی مشترک زوج های جوان است.

نظامی با بیان اینکه  وقتی با صراحت و بطور صحیح درباره احساس خود با همسرتان گفتگو می‌کنید، سوء تفاهم‌های احتمالی  از بین خواهد رفت، تأکید کرد: بیشتر اختلافات در روابط زوجین به دلیل صحبت نکردن و نداشتن مهارت‌های ارتباطی است. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختلافات کوچک را در زندگی مشترک کوچک نگاه دارید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..