تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همبستگی علمای یمن با اسرای فلسطینی

به گزارش افکارنیوز،

 انجمن علمای یمن در بیانیه خود آورده‌اند: ما با اسیران فلسطینی در بند در زندان اشغالگران همبستگی می‌کنیم. این اسیران در معرض بدترین نوع شکنجه‌های جسمی و روحی قرار دارند.

این بیانیه افزود: اسیران فلسطینی پایداری اسطوره‌ای خود را به سلاح جدیدی برای احیای عدالت در چارچوب مسئله فلسطین تبدیل کردند.

در این بیانیه آمده است: ما نظام های عربی و اسلامی را از جنبه دینی و تاریخی مسئول اقدامات اشغالگران علیه اسیران فلسطینی می دانیم.

این بیانیه تاکید کرد: ما از مسلمانان اعم از دولت ها و ملت ها می خواهیم تا وظیفه خود برای یاری رساندن به ملت فلسطین و اسیران آنها را ایفا کنند.

انجمن علمای یمن تاکید کرد: چشم پوشی از هر وجب از اراضی فلسطینی و اسلامی، خیانت است.

این انجمن هشدار داد که مسئله فلسطین از طرف رژیم های عرب حوزه خلیج فارس و سایر رژیم های عربی مزدور غرب در معرض تباهی قرار گرفته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همبستگی علمای یمن با اسرای فلسطینی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..