تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نه طارمی به پیشنهاد پرتغالی ها

گروه ورزشی- شاید ندانید اما اواسط فصل گذشته مهدی طارمی هم با پیشنهادی از یک تیم پرتغالی مواجه شد. تیم مورد نظر در بین 7 تیم بالای جدول لیگ پرتغال بود اما بیشتر از 70، 80 هزار دلار به آقای  گل پرداخت نمی کرد!

به گزارش افکارنیوز، به همین دلیل مهدی طارمی به پیشنهاد پرتغالی ها پاسخ منفی داد چون صرف نمی کرد این همه راه را برای 70، 80 هزار دلار برود. البته درحال حاضر یک تیم قطری و یک تیم چینی مبلغ نجومی برای به خدمت گرفتن طارمی پیشنهاد داده اند و باید دید او حاضر می شود از پرسپولیس جدا شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نه طارمی به پیشنهاد پرتغالی ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..