تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زنده به گور کردن زنی که جهاد نکاح داعش را رد کرد +فیلم

زنده به گور کردن زنی که جهاد نکاح داعش را رد کرد +فیلم

داعش که علاوه بر عراق و سوریه در کشورهای شمال آفریقا نیز هم‌پیمانان خون‌خواری دارد احکام خود را در آن کشورها نیز برقرار کرده است. یکی از مناطقی که داعش در آن فعالیت دارد شمال کشور مالی در آفریقا است. البته گفتنی است که این گروه تروریستی در عراق روز‌های پایانی عمر خود را سپری می‌کند و ارتش عراق، رزمندگان بسیج مردمی و حشدالشعبی نفس تروریست‌ها را در عراق به تنگ آورده‌اند.

یکی از قوانین این گروه تروریستی عقد یک زن با چندین مرد است. داعش برای بالا بردن تعداد اعضای خود زنان را به جهاد نکاح در‌می‌آورد. اعضای این گروه برای زنانی که گوش به فرمان نباشند اشد مجازات را قرار داده‌اند و آنان را زنده به گور می‌کنند. در فیلم زیر زنده‌به گور کردن یکی از زنان مالیلیی را توسط اعضای گروه تروریستی داعش را مشاهده می‌کنید.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زنده به گور کردن زنی که جهاد نکاح داعش را رد کرد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..