تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




البرز درمسیرانتخابات 96/ فضای آرام پس از تبلیغات پرشور

به گزارش ایرنا، هواداران نامزدهای انتخاباتی در شب پایانی تبلیغات انتخاباتی شهرها و روستاهای استان را کاغذ باران کردند بطوریکه فضای کاغذی کفت خیابان ها را پوشاند.
با این حال تبلیغات در فضای مجازی هنوز هم از دعوت به حضور و جلب آرا مردم در گروه های مختلف اجتماعی ، فرهنگی و سیاسی آرام نگرفته است .
این فعالیت های تبلیغاتی گسترده خبر از مشارکتی حداکثری برای انتخاب بهترین ها می دهد تا باردیگر با حضور رد پای صندوق های رای مانور سیاسی از حضور پرشور به نمایش گذاشته شود .
انتشار لیست های ائتلافی مختلف صنفی و جناحی بویژه درشب گذشته در سطح شهرهای استان البرز نیز حاکی از رقابتی فشرده توام با حفظ وحدت و یکپارچگی است تا برگ زرین دیگری از وفاق و همدلی در کشور رقم خورد .
معاون سیاسی اجتماعی و فرهنگی استاندار البرز با بیان اینکه ساعت 8 صبح روز 29 اردیبهشت رویداد مهم انتخابات با امانتداری کامل در کشور از جمله البرز آغاز خواهد شد، گفت: در البرز بر اساس سرشماری نفوس و مسکن 2 میلیون و 712 هزار و 400 نفر جمعیت وجود دارد که از این تعداد یک میلیون و 612 هزار 430 نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند.
فتح الله حقیقی خاطرنشان کرد: از مجموع افراد یاد شده 37 هزار و 703 نفر رای اولی هستند.
وی با تاکید بر اینکه هزار و 283 صندوق برای انتخابات ریاست جمهوری و هزار و 286 صندوق برای انتخابات شورای شهر و روستا در نظر گرفته شده ، افزود: در 6 شهر استان انتخابات به صورت تمام مکانیزه برگزار و 18 هزار نفر در استان در خدمت مردم خواهند بود.
حقیقی ،بالاترین هدف را تحقق مشارکت حداکثری مردم و امانتداری از آراء مردم دانست.
وی ادامه داد: حضور پرشور در انتخابات، منجر به تقویت مردم سالاری دینی و ارتقا اقتدار و آبروی نظام جمهوری اسلامی است.
رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان البرز با اشاره به تاکیدات امام راحل (ره) دراین زمینه گفت: بنیانگذار جمهوری اسلامی بارها فرمودند که باید امور و کارها را به خود مردم واگذار کرد بنابراین خود مردم با حضور در این عرصه مشارکتی از بین خود توانمندها را برای سازندگی بیشتر انتخاب کنند.
محمد جواد کولیوند افزود: باید کسانی را در شورای شهر وارد کرد که به لحاظ کمی و کیفی بتوانند تاثیرگذار باشند و این مهم محقق نمی شود مگر به خواست مردم دلسوز استان ها و شهرهای کشور که انتخاب آگاهانه دارند.
وی ،انتخابات شوراهای اسلامی را مصداق بارز مشارکت مردم در تصمیم گیری و تصمیم سازی کلان کشور دانست و گفت:به همین دلیل است که انتخابات شوراها را نباید کوچک شمرد و به مردم توصیه کرد که انتخاب اصلح در این انتخابات نیز بسیار اهمیت دارد زیرا قرار است امور جاری شهرها و روستاها به دست آنان سپرده شود.
8029/ 6155 خبرنگار:حکیمه کشاورز**انتشاردهنده: محمد عزیزپور

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «البرز درمسیرانتخابات 96/ فضای آرام پس از تبلیغات پرشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..