تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




كدام مدارس شنبه تعطيل هستند؟

لغو امتحانات روز شنبه برخی مدارس کهگیلویه و بویراحمد

هادی زارع پور مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: تغییر امتحانات داخلی مدارس در این روز به روز دیگر به دلیل اختصاص شعب اخذ رأی انتخابات در برخی مدارس و رعایت حال فرهنگیانی است که جزو عوامل اجرایی هستند.

وی گفت: بر اساس پیش‌بینی قبلی هیچگونه امتحان نهایی در برنامه این روز وجود نداشت و در مدارسی که شعب اخذ رأی وجود ندارد و مدیر و معلمان آن مدرسه جزو عوامل اجرایی نیستند روز شنبه امتحانات خود را برگزار می‌کنند.

تعطیلی مدارس در استان کرمانشاه 

حسین پارساپور رئیس مرکز اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه برخی مدارس در روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه به عنوان محل برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها در استان کرمانشاه در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: به همین علت تمامی مدارس در روز شنبه ۳۰ اردیبهشت تعطیل است.

وی افزود: در تمامی نواحی تعدادی از مدارس به عنوان شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده است و با توجه به اینکه بسیاری از معلمان و همکاران آموزش و پرورش در مدارس و شعب اخذ رأی حضور و فعالیت دارند به علت حجم کار و شمارش آرا مدارس استان در روز پس از انتخابات تعطیل است.

تعطیلی مدارس در استان مرکزی

شهریار فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش گفت: مدارسی که روز بیست و نهم اردیبهشت حوزه برگزاری انتخابات هستند در روز شنبه سی اردیبهشت تعطیل هستند.

وی عنوان کرد: وضعیت کاری فرهنگیانی که ابلاغ همکاری در حوزه‌های اخذ رای را دارند نیز در روز سی اردیبهشت مطابق ضوابط و گواهی‌های اعلامی هیات‌های نظارت و اجرایی انتخابات خواهد بود.

کلیه مدارس خوزستان روز شنبه تعطیل است

به‌منظور تسهیل روند برگزاری انتخابات، کلیه مدارس ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم در سطح خوزستان روز شنبه بعد از انتخابات (۳۰ اردیبهشت‌ماه) تعطیل اعلام شدند.

در حال تکمیل/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «كدام مدارس شنبه تعطيل هستند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..