تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرتضی شایسته در تکاپوی دریافت پروانه ساخت دو فیلم

«تیتانیوم» و«زنگ زده» منتظر پروانه ساختمرتضی شایسته تهیه‌کننده سینما در خصوص آخرین وضعیت ساخت فیلم‌های سینمایی «تیتانیوم» و «زنگ زده» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: هر دوی این آثار در آستانه دریافت پروانه ساخت هستند و به محض صدور، ساخت آن‌ها آغاز می‌شود.

وی درباره حضور این آثار در سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر عنوان کرد: اگر همه کارها طبق برنامه پیش برود، امیدوار هستیم در جشنواره فیلم فجر پیش رو حضور پیدا کنند.

گفتنی است؛ فیلم سینمایی «تیتانیوم» به کارگردانی مصطفی شایسته و نویسندگی آرین است، لوکیشن‌های این فیلم که موضوع طنز دارد در ایران و ترکیه خواهد بود.

شایان ذکر است؛ فیلم «زنگ زده» به قلم یزدان فتوحی و کارگردانی بهمن گودرزی نیز موضوع طنز دارد و لوکیشن‌های آن در ایران خواهد بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرتضی شایسته در تکاپوی دریافت پروانه ساخت دو فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..