تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بلندترین گربه جهان

کد خبر: ۵۳۴۰۳۸

۲۰۰  بازدید

«استفی هرست» همیشه فکر می کرد گربه بزرگی دارد اما وقتی از رکوردهای گینس با او تماس گرفتند و گفتند گربه او (عمر) ممکن است بلندترین گربه جهان باشد، باز هم شگفت زده شد.

برترین ها: «استفی هرست» همیشه فکر می کرد گربه بزرگی دارد اما وقتی از رکوردهای گینس با او تماس گرفتند و گفتند گربه او (عمر) ممکن است بلندترین گربه جهان باشد، باز هم شگفت زده شد. از آنجا که گینس هنوز مطمئن نیست گربه به رشد کامل رسیده باشد کاری در این زمینه نکرده است. عمر در یک سالگی 10 کیلوگرم بود و اکنون 14 کیلوگرم وزن و 1.19 متر طول دارد. تا کنون رکورد گینس متعلق به گربه انگلیسی «Maine Coon Ludo» بوده که 1.18 متر طول داشته است. عمر پس از انتشار عکس هایش در اینستاگرام مشهور شد.

 بلندترین گربه جهان بلندترین گربه جهان  بلندترین گربه جهان  بلندترین گربه جهان  بلندترین گربه جهان 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بلندترین گربه جهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..