تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین گلزن تاریخ 5 لیگ برتر معتبر اروپایی

به گزارش افکارنیوز، کریستیانو رونالدو که یکشنبه شب در دیدار مقابل سویا دو بار گلزنی کرد و با مجموع 366 گل، در کنار جیمی گریوز ستاره سابق فوبال انگلیس مشترکا به عنوان بهترین گلزن 5 لیگ معتبر اروپا دست یافته بود، شب گذشته مقابل سلتاویگو دو گل دیگر هم به ثمر رساند تا با 368 گل زده به تنهایی در صدر گلزنان تاریخ 5 لیگ معتبر اروپا قرار بگیرد.  پس از رونالدو جیمی گریوز با 366 گل ،گرد مولر گلزن افسانه ای باشگاه بایرن مونیخ با 365 گل و لیونل مسی با 347 گل در رتبه های بعدی قرار دارند. علاوه بر این رونالدو با گلزنی برابر سلتا تعداد گل های خود برای رئال مادرید را به 402 گل رساند و با توجه به دو بازی باقیمانده مقابل مالاگا در لالیگا و یوونتوس در فینال لیگ قهرمانان اروپا می تواند بر این تعداد بیفزاید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین گلزن تاریخ 5 لیگ برتر معتبر اروپایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..