تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین روز رقابت های تکواندو کاران ایران/ برنز میرحسینی مسجل شد

به گزارش خبرنگار اعزامی به باکو، هوگوپوشان ایران روز پنجشنبه و در آخرین روز رقابت های تکواندو در چهارمین دوره بازی های کشورهای اسلامی در دونوبت صبح و عصر به روی شیاپچانگ می روند. ملیکا میرحسینی نخستین تکواندو کار کشورمان دروزن ۷۳- کیلوگرم  با چایمائی کریم نماینده مراکشی مصاف داد.

وی راند نخست خود را بدون کسب امتیاز پایان داد و در راند دوم ٢بر ٣ از حریف عقب افتاد اما درر اند آخر میرحسینی یک بر صفر از حریف جلو افتاد و با کسب امتیاز ٣بر٣ راهی راند طلایی شد.

این نماینده ایران  در نهایت با امتیاز ٥ بر ٣ به دور بعد صعود و برنز خود را قطعی کرد.

وی عصر امروز برابر کانسل دنیز از پاکستان مبارزه می کند و در صورت کسب پیروزی راهی فینال ر قابت های تکواندو می شود.

امروز همچنین حنانه همتی دومین و آخرین بانوی تکواندو کار ایران در روزپایانی  این رقابت ها در وزن ۶۲- کیلوگرم برابر شاهد ترمان دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا به روی شپاپچانگ رفت  و راند نخست را یک بر صفر برد اما در راند دوم یک به ٣عقب ماند.

وی در راند پایانی ٤ بر یک مغلوب شد و با امتیاز ٣ به ۹  از گردونه رقابت ها حذف شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین روز رقابت های تکواندو کاران ایران/ برنز میرحسینی مسجل شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..