تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داعش، مسئول حمله به تلویزیون ملی افغانستان

به گزارش افکارنیوز،

 گروه داعش مسئولیت یک حمله انتحاری به یک شبکه تلویزیونی در استان ننگرهار در شرق افغانستان را پذیرفت.

سه عامل انتحاری داعش امروز چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه به ساختمان تلویزون ملی افغانستان در شهر جلال آباد مرکز استان ننگرهار درشرق این کشور حمله کردند.

در این حمله سه عامل انتحاری داعش و نیز یک نگهبان ساختمان تلویزیون کشته شدند. همچنین 17 نفر هم مجروح شدند که 9 نفر از آنها از بیمارستان مرخص شدند.

طالبان هم حضور گسترده ای در استان ننگرهار افغانستان دارد. اما این گروه تروریستی با صدور بیانیه ای مشارکت خودش در حمله به ساختمان تلویزیون شهر جلال آباد را تکذیب کرد.

داعش طی ماه های اخیر ضربات سنگینی را در استان ننگرهار از نیروهای افغانستانی خورد. این استان در مجاورت مرزهای مشترک بین افغانستان و پاکستان قرار دارد.

"عبد الحسیب" سرکرده داعش در افغانستان هم چند هفته پیش در عملیات نیروهای ویژه این کشور در استان افغانستان کشته شد.

داعش پیش از این هم بارها مسئولیت اقدامات تروریستی در افغانستان را علیه نیروهای نظامی و امنیتی و مردم این کشور پذیرفته بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داعش، مسئول حمله به تلویزیون ملی افغانستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..