تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیدان: هنوز حس نمی کنم قهرمانیم

با وجود این که رئال برای قهرمانی، در دیدار آخر مقابل مالاگا فقط یک امتیاز نیاز دارد، زین الدین زیدان هنوز تیمش را قهرمان نمی داند.

وی پس از پیروزی برابر سلتا گفت: گرچه روز به روز به قهرمانی نزدیک تر می شویم، هنوز سخت ترین قسمت کار باقیمانده است. . ما یک بازی دیگر داریم اما بازی امروز بسیار مهم بود. می دانیم که چه کار باید بکنیم، امشب از لحاظ بدنی فشار زیادی به ما وارد شد و باید یک ریکاوری خوبی انجام دهیم.

زیدان افزود: در نیمه اول خیلی خوب نبودیم. در نیمه دوم ما خیلی بهتر با توپ کار کردیم و کمی بهتر بازی کردیم. من هنوز حس نمی کنم که قهرمان هستیم در عین حال، ما هنوز هم باید امتیازهای بیشتری به دست آوریم و  به روندی که داریم ادامه دهیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیدان: هنوز حس نمی کنم قهرمانیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..