تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قلقلی های بامزه شبیه به آبنبات چوبی

کد خبر: ۵۲۹۲۲۰

۱۷۱  بازدید

اگر دوست دارید دسری متفاوت، ولی خیلی ساده درست کنید اینها را هم امتحان کنید.

وب سایت سوران: نام این دسر Cake Pops است و ظاهری شبیه به آبنبات چوبی دارد و جالب به نظر میرسد. برای درست کردن آن ابتدا یک کیک اسفنجی ساده درست کنید. مدل و طعم آن هیچ فرقی نمیکند و به سلیقه خودتان بستگی دارد. مقداری خامه مخصوص شیرینی به آن اضافه کنید.حالا باید با دست هایتان وارد عمل شوید و کیک و خامه را خوب با هم قاطی کنید. و آنها را به صورت گرد در بیاورید. مانند یک آبنبات چوبی آن را درست کنید برای این کار میتوانین از پایه ها ی چوبی یا پلاستیکی استفاده کنید.


دسر های ساده و خوشمزه

وقتی آماده شدند آنها را در یخچال بگذارید و تا وقتی که کمی سفت شود شما زمان دارید تا برای روی کیک هایتان شکلات آب کنید. لایه شکلاتی را روی کیک ها بریزید و دوباره در یخچال بگذارید.
 دسر های ساده و خوشمزه

با رنگ ها ی خوراکی ، شکلات ها و تزیینات خوارکی به سلیقه خودتان این دسر را تزیین کنید.
دسر های ساده و خوشمزه

دسر های ساده و خوشمزه

دسر های ساده و خوشمزه

اگر دوست دارید دسری متفاوت، ولی خیلی ساده درست کنید این را هم امتحان کنید. تهیه این توت فرنگی شکلاتی آنقدر ساده است که نیازی به توضیح هم ندارد. برای شکلات یا کاکائوی مایع، می توانید یک کاکائوی تخته ای را داخل ظرف ریخته و روی حرارت ملایم هم بزنید تا آب شود.
دسر های ساده و خوشمزه

همون دسر با توت فرنگی درسته وتزیینات!
دسر های ساده و خوشمزه

ژله، یک دسر ساده و خوشمزه است که تقریبا همه آن را دوست دارند. اما حتما شما هم دوست دارید ژله ای متفاوت درست کنید.
دسر های ساده و خوشمزه

وقتی طبق دستور روی بسته بندی ژله آن را درست کردید. قبل از اینکه داخل یخچال بگذارید تا سفت شود هر میوه ای که دوست دارید تکه تکه کنید و داخل آن بریزید و سپس در یخچال بگذارید.
دسر های ساده و خوشمزه

و یا ژله آماده شده را به راحتی به شکل مربع های کوچک و یا هر شکلی که دوست دارید ببرید و سپس سرو کنید.
دسر های ساده و خوشمزه

این مدل کمی قدیمی شده ولی هنوز هم خوشمزه و زیباست. طالبی را از وسط به دو نیم کنید درون دو حفره را از ژله پر کنید اگر دوست داشتید می توانید از میوه های خرد شده هم استفاده کنید. بعد از اینکه ژله سفت شد طالبی را ببرید. ژله قرمز زیبایی آن را بیشتر میکند. دسر های ساده و خوشمزه 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قلقلی های بامزه شبیه به آبنبات چوبی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..