تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کونته بهتر است یا مورینیو و گواردیولا؟

به گزارش افکارنیوز،

سسک فابرگاس اعلام کرد از بازی زیر نظر یک سرمربی مثل آنتونیو کونته لذت می‌برد. او معتقد است این مربی ایتالیایی خیلی تاکتیکی‌تر از مربیانی مانند مورینیو و گواردیولاست.

فابرگاس در خصوص عملکرد مربی‌اش اظهار داشت: ما در این فصل بسیاری از دستورات کونته را اجرا کردیم. او در تمرینات خیلی بیشتر از مورینیو و پپ کارهای تاکتیکی انجام می‌دهد. ما برای فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا حاضر هستیم و باید برای موفقیت در این بازی‌ها تلاش کنیم.

وی ادامه داد: کونته مربی دقیقی است. او به دنبال افتخارات بیشتر و بزرگ‌تر است. چلسی برای فصل آتی باید قدرتمندتر شود. ما بازی‌های بیشتری در آینده خواهیم داشت و باید برای شرایط سخت آماده‌تر باشیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کونته بهتر است یا مورینیو و گواردیولا؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..